Technologie
ÚROVNE OCHRANY PROTI PÍCHNUTÍ
APL
KEV
EPS
EPSBTB
LDP
HPR
DBR
PLÁŠŤOVÁ TECHNOLOGIE A DESIGN
TPI
Počet vláken měřený v TPI, tj. počet nylonových vláken na palec čtvereční. Čím vyšší číslo TPI, tím vyšší je odolnost pláště proti vysokému tlaku a propíchnutí ostrými předměty. Díky vyššímu TPI se pláště dobře přizpůsobují povrchu terénu, poskytují plynulejší a pohodlnější zážitek z jízdy a- co je nejdůležitější- jsou lehké. Výsledkem je, že díky vyššímu TPI je pneumatika „rychlejší“.
Směs (Compound)
Single – jedna gumová směs se používá k výrobě celé pneumatiky. Optimalizováno pro dlouhou životnost a vysoký výkon.
Dual - běhoun je vyroben ze dvou gumových směsí (tvrdší ve středu běhounu a měkčí na bočnicích). Toto řešení zlepšuje přilnavost pláště.
Triple (3C) - jedná se o tři různé gumové směsi používané v jednom běhounu, určené zejména ke snížení valivého odporu a opotřebení běhounu a ke zlepšení trakce.
Single-Ply Casing
Jedna gumová směs se používá k výrobě celé pneumatiky. Optimalizováno pro dlouhou životnost a vysoký výkon.
Wire Bead
Patka je tvořena spodní zesílenou částí pláště a dosedá na ráfek. Díky patkám a tření drží plášť na ráfku. Patky jsou často vyrobeny z ocelového drátu , který je potažen gumou. Patky zabezpečují přenos všech sil mezi cyklistickým pláštěm a ráfkem.
Foldable Bead
Ocelový drát je nahrazen svazkem kevlarových (para-aramidových) nebo obecně aramidových vláken. Výhodou této verze patky je celková nižší hmotnost pláště a lepší skladnost.
Dvojitý systém proti propíchnutí. Systém APL (Anti Puncture Layer) je doplněn tence tkanou vrstvou EPS. Tento špičkový ochranný systém zajišťuje, že riziko propíchnutí je minimalizováno.
Technologie, která využívá nylonový materiál s až 170 TPI. Díky této technologii jsou pneumatiky velmi lehké při zachování jejich životnosti. Valivý odpor je velmi nízký a plášť vykazuje velmi dobrou přilnavost na nerovném terénu.
Díky speciálnímu těsnícímu „mléku“ lze tyto pláště použít bez duší. Mléko utěsňuje trhliny v plášti vytvořené během jízdy. Umožňuje snížit hmotnost u setu kol až o několik desítek gramů. Ve výsledku lze použít nižší tlak, aby se maximalizovala přilnavost pláště k povrchu.