Technologie

Naším cílem v CST je poskytovat všem našim zákazníkům pláště nejvyšší kvality. Díky našemu portfoliu je každému zákazníkovi zaručeno, že najde perfektní plášť, který bude vyhovovat jakémukoli individuálnímu požadavku. Výrobky CST jsou vhodné pro jízdní kola jakéhokoli typu. Naše nabídka zahrnuje více než 100 vzorků běhounu v různých velikostech, skládané nebo drátěné patky, technologie pro zlepšení životnosti pláště a odolnosti proti proražení. Tato část poskytuje nezbytné informace o technologiích používaných v našich produktech, které vám pomohou vybrat pláště, které odpovídají vašim požadavkům.

ÚROVNE OCHRANY PROTI PÍCHNUTÍ

Zvolte systém

APL

Má dodatečnou 7 milimetrovou vrstvu pryže, jež je umístěna mezi běhounem a kostrou pláště. Vložka zabezpečí plášť proti naříznutí, malým skleněným střípkům a jiným ostrým předmětům, jež se mohou nacházet na cestě.

KEV

Obsahuje kevlarová vlákna v 1,5 milimetrové vložce z přirozeného kaučuku, jež se nachází mezi běhounem a kostrou pláště. Vložka zabezpečí plášť proti naříznutí, malým skleněným střípkům a jiným ostrým předmětům, jež se mohou nacházet na cestě.

EPS

Má dodatečnou pryžovou vložku s polyamidovými vlákny, umístěnou mezi běhounem a kostrou pláště. Extralehká vložka proti píchnutí ochrání před skleněnými střípky, hřebíky a jinými ostrými předměty, jež mohou propíchnout plášť a duši.

EPSBTB

Systém, jenž zajišťuje ochranu proti píchnutí na celém povrchu pláště, je vytvořen pro závodní a ATB pláště. Díky němu je plášť extrémně lehký a cyklista nepociťuje při jízdě rozdíly.

LDP

Má 3 milimetrovou vložku mezi běhounem a kostrou pláště. Vložka High Protection poskytuje dodatečnou 3mm ochranu proti píchnutí. Vložka je vyhotovena ze speciální směsi pryže, má vysoký indikátor „odrazu“, díky čemuž v případě, kdy cyklista najede na ostré skleněné střípky nebo jiné ostré předměty, jsou vylučovány zpláště a cyklista může pokračovat v jízdě.

HPR

Má 5 milimetrovou vložku mezi běhounem a kostrou pláště. Vložka High Protection poskytuje dodatečnou 5mm ochranu proti píchnutí. Vložka je vyhotovena ze speciální směsi pryže, má vysoký indikátor „odrazu“, díky čemuž v případě, kdy cyklista najede na ostré skleněné střípky nebo jiné ostré předměty, jsou vylučovány zpláště a cyklista může pokračovat v jízdě.

DBR

Plášť se systémem Double Breaker má dvojitý systém ochrany proti píchnutí. Toto znamená dvakrát větší ochranu. Doplňkem k systému APL je hustě pletená vrstva EPS. Tato ultramoderní ochrana snižuje nebezpečí propíchnutí na minimum.

PLÁŠŤOVÁ TECHNOLOGIE A DESIGN

TPI

Počet vláken měřený v TPI, tj. počet nylonových vláken na palec čtvereční. Čím vyšší číslo TPI, tím vyšší je odolnost pláště proti vysokému tlaku a propíchnutí ostrými předměty. Díky vyššímu TPI se pláště dobře přizpůsobují povrchu terénu, poskytují plynulejší a pohodlnější zážitek z jízdy a- co je nejdůležitější- jsou lehké. Výsledkem je, že díky vyššímu TPI je pneumatika „rychlejší“.

tpi27
tpi60
tpi120
tpi170

Směs (Compound)

Single – jedna gumová směs se používá k výrobě celé pneumatiky. Optimalizováno pro dlouhou životnost a vysoký výkon.

Dual - běhoun je vyroben ze dvou gumových směsí (tvrdší ve středu běhounu a měkčí na bočnicích). Toto řešení zlepšuje přilnavost pláště.

Triple (3C) - jedná se o tři různé gumové směsi používané v jednom běhounu, určené zejména ke snížení valivého odporu a opotřebení běhounu a ke zlepšení trakce.

Single-Ply Casing

Jedna gumová směs se používá k výrobě celé pneumatiky. Optimalizováno pro dlouhou životnost a vysoký výkon.

Wire Bead

Patka je tvořena spodní zesílenou částí pláště a dosedá na ráfek. Díky patkám a tření drží plášť na ráfku. Patky jsou často vyrobeny z ocelového drátu , který je potažen gumou. Patky zabezpečují přenos všech sil mezi cyklistickým pláštěm a ráfkem.

Foldable Bead

Ocelový drát je nahrazen svazkem kevlarových (para-aramidových) nebo obecně aramidových vláken. Výhodou této verze patky je celková nižší hmotnost pláště a lepší skladnost.

Dvojitý systém proti propíchnutí. Systém APL (Anti Puncture Layer) je doplněn tence tkanou vrstvou EPS. Tento špičkový ochranný systém zajišťuje, že riziko propíchnutí je minimalizováno.

Technologie, která využívá nylonový materiál s až 170 TPI. Díky této technologii jsou pneumatiky velmi lehké při zachování jejich životnosti. Valivý odpor je velmi nízký a plášť vykazuje velmi dobrou přilnavost na nerovném terénu.

Díky speciálnímu těsnícímu „mléku“ lze tyto pláště použít bez duší. Mléko utěsňuje trhliny v plášti vytvořené během jízdy. Umožňuje snížit hmotnost u setu kol až o několik desítek gramů. Ve výsledku lze použít nižší tlak, aby se maximalizovala přilnavost pláště k povrchu.

Použití v kolech s elektrickým pohonem. Maximální rychlost do 25 km/h
Použití v kolech s elektrickým pohonem. Maximální rychlost do do 50 km/h